• Hoe plaats ik een bestelling?
  • Op welke manieren kan ik betalen?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Wat is de levertijd?
  • Hebben jullie een afhaalpunt?
  • Hoeveel garantie heb ik op een product?
  • Waar vind ik de algemene voorwaarden?
  • Mijn vraag staat er niet bij?

 

-Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op het artikel van uw keuze, vul de meerkeuze vragen in en klik vervolgens op ‘voeg toe aan winkelwagen’. U komt nu op een pagina waar u kunt zien wat u in de winkelwagen heeft verzameld. U kunt vervolgens kiezen of u verder wilt winkelen of de artikelen wilt betalen en afronden. Indien u wilt betalen dan moet u aangeven op welke manier u wilt betalen en of de levering binnen of buiten Nederland is of dat u het zelf komt ophalen. Hierna klikt u op ‘bestelling afronden'. U komt dan op de checkout pagina waar u uw gegevens moet invullen. Om uw bestelling af te ronden klikt u op ‘bestelling afronden'. U komt nu op een site waar u alles nog een keer kunt controleren, hier moet u ook aangeven dat u akkoord gaat met onze algemene voorwaarden. Om de bestelling te bevestigen drukt u op 'bestelling bevestigen'. Als laatste stap komt u op de betaal pagina, na ontvangst door onze medewerkers nemen wij zo snel mogelijk contact met u op voor het maken van een afspraak voor levering van de geplaatste bestelling.

Voor meer informatie kunt u klikken op de volgende link: Bestellen

 

-Op welke manieren kan ik betalen?

Vooruit betalen

U kunt vooruit betalen doormiddel van het bedrag over te maken op de rekening van èSKa meubelen.

Het is ook mogelijk vooruit te betalen via IDEAL.U betaald dan vooruit via uw eigen vertrouwde omgeving, via IDEAL kunt u makkelijk, veilig en snel afrekenen.

Betalen via Bancontact (België)

Betalen bij levering

Het is ook mogelijk om te kiezen voor "BETALEN BIJ LEVERING" (Rembours), hiervoor wordt er €30,00 extra in rekening gebracht, bij maatwerk is een aanbetaling verreist. U kunt uw bestelling dan afrekenen bij onze bezorger, doormiddel van contant te betalen of door te pinnen.

Betalen bij ophalen

De laatste mogelijkheid is om contant te betalen of te pinnen bij het ophalen, u kunt de bestelling dan afrekenen bij de medewerkers van èSKa meubelen.

Voor meer informatie kunt u klikken op de volgende link: Betalen

 

-Wat zijn de verzendkosten?

Bezorgkosten meubelen:

Bij èSKa Meubelen worden de meubelen standaard in elkaar gemonteerd geleverd tot aan de voordeur. (Houdt u hier alstublieft rekening mee met doorgangen)

  • De bezorgkosten bedragen in heel Nederland €65,00
  • Wilt u montage op locatie of het meubel ontvangen als bouwpakket? Vraag gerust naar onze mogelijkheden. 
  • Bezorgen binnen Bunschoten-Spakenburg, Amersfoort, Baarn en Nijkerk is geheel kosteloos (neem hiervoor contact met ons op, met uitzondering op de kleine decoratie.) 

Verzendkosten woondecoratie:

  • Voor de kleine decoratie bedragen de verzendkosten in heel Nederland €6,95
  • Voor middelgrote decoratie bedragen de verzendkosten in heel Nederland €13,25

De bovenstaande tarieven zijn niet geldig op de waddeneilanden. Hier kunnen wij uiteraard wel bezorgen in overleg. 

Uiteraard leveren wij ook in Belgie en Duitsland. Neem contact met ons op voor de tarieven voor levering in Belgie en Duitsland.

Omdat alles met de hand wordt vervaardigd is de levertijd van onze producten ongeveer +/- 6 weken. Met uitzondering van de decoratie, dan is de levertijd 2 tot 4 weken. Informeer naar de mogelijkheden voor spoedbestellingen.

 

-Wat is de levertijd?

De levertijd verschilt per artikel. U kunt de levertijd van het artikel vinden onder specificaties naast het kopje 'Overzicht' en 'Beschrijving', boven de artikel omschrijving. 

Voor meer informatie kunt u klikken op de volgende link: Bezorgen

 

-Hebben jullie een afhaalpunt?

Afhalen van de bestelling is ook mogelijk. Indien u kiest voor afhalen van de bestelling wordt u per telefoon of email geinformeerd over de dag wanneer u de bestelling kan afhalen (meestal sneller dan wanneer u kiest voor levering). De bestelling kan na een bericht van ons worden afgehaald op het onderstaand adres;
 

Handelsweg 4b
3751 LR Bunschoten

Voor meer contact gegevens kunt u klikken op de volgende link: Contact

 

-Hoeveel garantie heb ik op een product?

Garantie

Steigerhout is een natuurproduct dat bij name bij temperatuurwisselingen kan gaan 'werken'. Dit hoort bij het product en geeft het meubel een unieke en geleefde uitstraling. Wij geven dan ook geen garantie op kleine oneffenheden of kieren die na verloop van tijd ontstaan. Wanneer u kiest voor afwerkingen met een extra beschermlaag blijft uw meubel langer mooi. Wel zult u het meubel regelmatig moeten nabehandelen met eenzelfde product of opnieuw behandelen met een beits behandeling voor een blijvend mooi resultaat.

Retourneren

Natuurlijk doen wij er alles aan om u tevreden te stellen. Wilt u echter toch iets aan ons retourneren? U kunt dan beroep doen op uw herroepingsrecht wat inhoudt dat na het ontvangst van het product u 14 dagen heeft om hier melding van te maken of het product te retourneren. Stuurt u ons dan een mail met uw contactgegevens + ordernummer, zodat wij een afspraak met u kunnen maken over de retourzending. U kunt deze mail sturen naarinfo@eskameubelen.nl.

Als service kunnen wij evt. het transport regelen. Het bedrag van de order excl. evt. verzendkosten van de heenzending wordt z.s.m teruggestort op uw rekening en dit zal uiterlijk binnen 30 dagen zijn nadat gebruik is gemaakt van het herroepingsrecht. De kosten van de terugzending zijn voor uw eigen rekening. 

Als u meerdere artikelen besteld heeft en een deel van een totale levering retour wilt sturen, dan worden evt. verzendkosten van de heenzending niet vergoed. De kosten van evt. retourtransport verrekenen we met retourbetalingen.

Als u iets terugstuurt bent u verantwoordelijk voor verlies of beschadiging. Bewaar daarom altijd verpakkingen en ga daar zorgvuldig mee om. Zorg ook voor een bewijs van terugsturen. Is uw product teruggestuurd, dan doet één van onze medewerkers een taxatie om te zien in welke staat het geretourneerde artikel verkeert. Daarna krijgt u van ons een rapport met informatie over eventuele terugbetaling of omruiling.

De retourregeling geldt helaas niet op Maatwerk.

De meeste producten van èSKa meubelen zijn maatwerk. Daarom is ruilen of geld teruggeven niet mogelijk. Heeft u zelf een fout gemaakt bij het inmeten of is het product niet naar wens dan kunt u dit product niet ruilen en kunnen wij helaas geen geld teruggeven.

 

-Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Op elke pagina staat onderaan een link naar de algemene voorwaarden.

Bij het plaatsen van een bestelling bij Stap 3 Bevestiging kunt u de algemene voorwaarden ook vinden.

Om direct de algemene voorwaarden te lezen kunt u klikken op de volgende link: Algemene voorwaarden

 

-Mijn vraag staat er niet bij?

Staat uw vraag er niet bij en wilt u graag informatie. Neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail naar info@eskameubelen.nl we doen ons uiterste best om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Om direct contact met ons op te nemen kunt u klikken op de volgende link: Contactformulier

© 2014 - 2024 èSKa Meubelen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel